Välkommen till Uppsala Gossensembles bolgg!

Vi uppdaterar här, varje vecka, om kommande Du kan enkelt orientera dig här till höger,
konserter och dylikt. bläddra bland månader och etiketter.

Varmt välkommen! uppsalagossensemble@gmail.com

söndag 1 april 2012

Pettson säger hejhej

Hejhej säger jag!
Oerhört sugen på chips........Skulle inte sitta helt fel när jag nu sitter här i min ensamhet!
Parkeringen är halvfull, men min mage är helt tom förutom ett ex antal Geisha (tror jag stavade rätt) som jag vräkt i mig!

Interna skor - UGGE!
Ja detta ska ju fungera som en kommande reseblogg när vi i UGGE, UGE, UGÉ, Uppsala Gossensemble drar ut på Sverige turné i sommar runt juni-juli!
Alla glada är varmt välkomna att följa bloggen dag som natt, och lite på dagen, för att följa oss och se vad för roligt vi har för oss! :) Facéboken kan man också hålla lite koll på om man känner för sånt! Bara att söka på Uppsala Gossensemble!
Men än är det ju inte sommar, snöade ju t.o.m. idag, men vi väntar! Och under tiden kommer väl detta att fungera lite som en "införturné-uppvärmning-hållakoll-uppdatera-roligt-Mat-ochallmäntbrablogg"!
Och vi ska göra vårat bästa!
Insatserna står kvartettens medlemmar för, nämnligen: Dottern, Edström, Pettson och Viking!
Viking däremot innehaver ju ingen facébok, men han kanske skriver ett hej någon gång, vem vet han kanske är en hejare på det hära med bloggar! Han är ju trots allt en Viking!

Men nu får det vara nog, ser nämligen ut att bli regn snart så då blir alla blöta och det vill ju ingen! Om man inte duschar, men det har jag redan gjort idag! Så hejsvejs!

 / Pettson

1 kommentar: