Välkommen till Uppsala Gossensembles bolgg!

Vi uppdaterar här, varje vecka, om kommande Du kan enkelt orientera dig här till höger,
konserter och dylikt. bläddra bland månader och etiketter.

Varmt välkommen! uppsalagossensemble@gmail.com

tisdag 11 juni 2013

Om ingenting kan mycket skrivas. Om mycket kan inga ord beskriva.

Flicks und pojks, jag har icke så mycket att säga eder.

Livet flyter på, Ugge försöker finna reptider då alla kan samtidigt. Det är ett himla farande till hufudstaden för min personliga del denna vecka, studenter och repetitioner m.m. Samtidigt misstänks andra i Ugge ha skola och familj. Således får vi se hur det blir. Ock ska jag om någon timme börja redigera lite av ljudupptaget från vår senaste konsert i Rättvik.

Då jag inte finner något roligt eller intressant, att skriva, för er att veta, eller ens vet om meningarna formuleras förståeligt... (Det känns lite som om en apa skalat upp huvudet på en och en noshörning grävt runt med en fyrklöver tills dess att alla signaler i hjärnan slagits på "standby" för att sedan frysas ned av en plötslig inlandsis som farit lokalt över... ja, över helt enkelt.)

..,så slutar jag här.
Ha det gott och må ni vara lyckliga!
Dottern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar